Četiri cilindra, dvije litre zapremine i izlazna snaga od 310 kW / 421 KS. Na oko sve je bilo u redu, do trenutka spominjanja snage.
Potpuno novorazvijeni Mercedes-AMG 2,0-litarski M 139 motor je najsnažniji četverocilindrični motor u serijskoj proizvodnji. S ovim motorom, Mercedes-AMG je čak i premašio dosad najjači M 133 za 30 kW (41 KS). Maksimalni okretni moment također se povećao s 475 na 500 novih metara. Sa snagom po litri od 155 kW (211 KS), novi Mercedes-AMG turbo motor visokih performansi čak je ispred mnogih poznatih motora super-sportskih automobila. Novi, visoko učinkoviti sklop proizvodi se na inovativnoj proizvodnoj liniji u Affalterbachu, po principu “Jedan čovjek, jedan motor”.
Četverocilindrični motor dostupan je u dvije verzije, a osigurat će strašne performanse za kompaktne modele Mercedes-AMG: 310 kW (421 KS) kao S izvedba i 285 kW (387 KS) u osnovnoj izvedbi. Ova logika o politici proizvoda već se pokazala uspješnom u modelima AMG Performance s pogonom na V8, te se više uklapa u želje kupaca.
Osim svojih performansi, novi motor impresionira svojim trenutnim odzivom. U tu svrhu je krivulja zakretnog momenta bila pažljivo izbalansirana (“oblikovanje okretnog momenta”): Maksimalni okretni moment od 500 Nm (480 metara za osnovnu verziju) dostupan je u rasponu od 5000-5250 o/min (4750-5000 o/min u osnovnoj verziji) verzija).
Dakle, sve ovo uvelike najavljuje s čime će baratati novi A45 AMG i primjerice CLA…


Izvor: Autoportal.hr