Da li je polovni Volkswagen Touareg II bolji od svog prethodnika? Evo mišljenja o ovom automobilu.

Iako je Volkswagenova prvobitna uloga bila osigurati automobile koji će biti unutar financijskog dometa kupaca srednje klase, njemački se proizvođač nije bojao rizika te je također predstavio luksuzne modele. Dok je vodeća limuzina Phaeton primila umjeren prijem, veliki i skupi SUV nazvan Touareg pronašao je gotovo pola miliona kupaca (konkretno prva generacija od 2002 do 2010).

Tada je došla druga ovdje opisana verzija, koja je, poput svog prethodnika, tehnički “brat” Porschea Cayennea . U Touaregu II Volkswagen je povukao lude varijante V10 / W12 i usredotočio se na ono što je najvažnije za korisnika. Zato je smanjena težina (za približno 200 kg), poboljšana je zvučna izolacija i dodane su mnoge svakodnevne pogodnosti, poput, na primjer, zračnog ovjesa (povećanje razmaka od tla sa standardnih 20 cm na 30 cm).
Istodobno, na polju pogonskog sklopa nije napravljen korak unatrag: ostao je sjajan pogon 4 × 4, dizajn sličan prethodniku, sa središnjim diferencijalom i elektroničkim bravama na prednjoj i stražnjoj osovini. Ponuđena je i poboljšana verzija s reduktorom.

Čini se da je Volkswagen Touareg II pravi SUV, što znači da se dobro snalazi u svim uslovima u kojima mora voziti. Možete ga voziti daleko od asfalta, koristiti ga kao tegljača prikolice ili kao porodični automobil. Nije slučajno da takav multifunkcionalni automobil puno košta. Da li je polovni Touareg mačak u vreći? Pogledajmo šta korisnici misle o njemu.
Polovni Volkswagen Touareg II – unutrašnjost

Armaturna ploča Touarega II ne izgleda tako monumentalno kao kod njegovog prethodnika, ali to je samo zbog zaobljenijih, a time i lakših linija kokpita. Zapravo je vrlo velik, što i ne čudi, jer je automobil širok gotovo 2 metra. Najupečatljivija je središnja konzola s dvije ploče opremljene tipkama. Jedna se koristi za promjenu postavki klima uređaja, druga reguliše rad 4 x 4 pogona. Iznad se nalazi veliki (za automobil star više od 10 godina), 8-inčni multimedijski ekran. Sljedeći je ekran između satova (prikazuju se podaci s računala). Cijela stvar ostavlja solidan dojam. Volkswagen je pokušao dobiti kvalitetu izrade koja ulazi u premium segment i, iskreno govoreći, ne razlikuje se puno od one u Audija.

Na prednjim sjedalima Touarega ništa ne nedostaje: ni dužina sjedala, ni bočni oslonac, ni širina naslona. Ako se neko mora žaliti, riječ je o neučinkovitom sistemu ventilacije. Prostora ne nedostaje ni u kojem pogledu, pored zaista široke središnje konzole. U drugom redu pretvara se u istaknuti središnji tunel, što je ovdje već važno jer ograničava prostor za treću osobu straga. Sve dok su na sjedalu straga dva putnika, uslovi su vrlo dobri. Dizajn Touarega pruža mogućnost ubacivanja trećeg reda sjedala, ali nikada nije završio u ovom automobilu. Umjesto toga, uvijek imamo identičan prtljažnik s kapacitetom od 580 do 697 litara ovisno o stepenu kretanja zadnjih sjedala (raspon: 16 cm).
Polovni Volkswagen Touareg II – motori

Bio je dostupan hibrid zasnovan na 3.0 V6 motoru s kompresorom (TSI, 333 KS), potpomognut elektromotorom od 47 KS. Ukupna snaga je impresivna ( 380 KS i 580 Nm ), iako sistem ne pruža izvanrednu potrošnju goriva. Drugi benzinski motor u ponudi je bio 3,6 sa 280 KS. Ima direktno ubrizgavanje goriva (FSI). Međutim najčešći motor koji ćete pronaći u polovnom Touaregu druge generacije je tubodizel, uglavnom osnovni 3.0 V6 TDI koji razvija 204, 240, 245 i 262 KS. Paleta je okrunjena moćnim 4,2 V8 TDI (340 KS) koji stvara impresivan okretni moment od 800 Nm. Svi Touareg II, kombinovani su sa 4 × 4 pogonom. Ne postoje ručni mjenjači, već samo 8-stepeni Tiptronic.
Polovni Volkswagen Touareg II – tipični kvarovi

U FSI / TSI motorima postoje tipični kvarovi koji proizlaze iz upotrebe direktnog ubrizgavanja. Naslage ugljika nakupljaju se u usisnom razvodniku ograničavajući njegov kapacitet. Nečistoća se može taložiti i na usisnim ventilima. Moguća je i veće potrošnja motornog ulja. Skupi troškovi održavanja turbodizelaša nisu zbog kvarova, već zbog prirodnog trošenja i habanja. Većinu ponude pokreće složeni pogonski lanac.
DPF filtri i EGR ventili ponekad su hiroviti. Zasad zračni ovjes Touarega ne stvara prevelike troškove, ali za nekoliko godina vam niko ne garantuje da neće. Obavezno uzmite u obzir da slučaju kvara, trošak nije mali. Kritični element električnog sistema je problematična brava volana: to je problem koji je toliko problematičan da zahtijeva poziv vučnog vozila. Vlasnici se žale na nježnu boju Touarega i krhke kočione diskove s pločicama (moraju se nositi s automobilom od preko 2 tone).

Polovni Volkswagen Touareg II – gdje je VIN broj?
VIN je najlakše očitati iz udubljenja za staklo na ploči s instrumentima (ispred instrumenata).
Polovni Volkswagen Touareg II – tržišna situacija
Touareg II sa EURO 5 normom (znači možete ga uvoziti u BIH) iz 2010 u Njemačkoj još uvijek koštaju najmanje 12.000 EURA. Ako vam se više sviđa model nakon faceliftinga iz 2014 godine za njega morate iz jastuka izvaditi najmanje 20,000 EURA pa nagore. Znače izdatak koji znatno premašuje 40,000 maraka. Gotovo sva izložena vozila su 3.0 TDI verzije
Polovni Volkswagen Touareg II – ukratko
Iskustvo stečeno s prvom generacijom omogućilo je značajno poboljšanje Touarega – za tako dobro opremljen i tehnički napredan automobil njegova je pouzdanost na vrlo pristojnoj razini. Touareg II ispunit će očekivanja mnogih kupaca.