Utorak, 3 listopada, 2023
Google search engine
HomeNovostiTop 5 automobila s najgorim ubrzanjem do stotke

Top 5 automobila s najgorim ubrzanjem do stotke

Sprint na stotke vrijednost je koja izaziva velike osjećaje kod automobilskih entuzijasta. Naravno, što je kraće vrijeme potrebno za dostizanje 100 km / h, to je veća euforija obožavatelja. Međutim, na tržištu postoji masa vozila čiji vozači moraju dugo čekati da strelica brzinomera dosegne magični broj 100.

Motor je uključen, pritišćemo papučicu gasa do “daske” i … ništa se ne dešava. Automobil se ne propinje i ne “lijepi” leđa putnika u naslone sjedala. Ovako je to kad kupite automobil s osnovnim motorom male snage.

Takve karakteristike motora zasigurno nisu razlog za ponos, ali ni razlog za sram. Ove osnovne verzije to često čine, a osim toga, u većini slučajeva loše ubrzanje je domena gradskih automobila, gdje je od vremena do ubrzanja do 100 km / h važnije ubrzanje do 50-60 km / h.

Riječ je o automobilima za vozače koji gotovo nikad automobilom ne izlaze iz grada. Ovo su također verzije za ljude koji više vole mir.

Za našu ljestvicu prikupili smo 5 automobila, za koje se vrijeme potrebno za postizanje 100 km / h teško može nazvati ubrzanjem. To je prilično naporno prikupljanje brzine. Odabrali smo vozila koja dobivaju “stotku” za najmanje 15 sekundi.

U galeriji su navedeni modeli po redoslijedu od najboljeg (čitaj: najbržeg) do najgoreg (tj. najsporijeg). Tako da imamo loše vijesti za pobjednika – ako je na prvom mjestu, znači da dolazi do “stotke” izuzetno laganim tempom.

5. Toyota Aygo





Trenutna generacija Toyote Aygo u prodaji je od 2014. godine, ali trenutni je izgled posljedica faceliftinga izvedenog 2018. godine. Automobil je dostupan u verziji s 3 i 5 vrata, a cijene u Bosni i Hercegovini kreću od 21,240 KM.

Toyota Aygo dostupan je s benzinskim motorom od 1,0 koji generiše 72 KS i 93 Nm. Na izbor je ručni mjenjač s 5 stepeni prijenosa ili CVT s kontinuiranim izmjenjivanjem. Upravo je navedeni automoatski stepen prijenosa kriv za loše ubrzanje vozila. Dok s ručnim mjenjačem automobil dobiva stotku nakon 13,8 sekundi, bezstepenom mjenjaču treba 15,2 sekunde

 

4. Volkswagen Up!

Volkswagen Up! je na tržištu od 2011. godine. Automobil je dostupan s karoserijom s 3 i 5 vrata, i motorom od 65 KS. Jači motor od 115 KS nije dostupan na BiH tržištu. Cijene kreću od 22,917 KM.

Volkswagen Up! s osnovnim motorom 1.0 ima 65 konjskih snaga i 91 Nm, a okretni moment prenosi se na prednje točkove pomoću 5-stepenog ručnog mjenjača. Ovako konfigurisano vozilo dolazi do stotke nakon 15,6 sekundi

3. Kia Picanto





Kia Picanto 3. generacije na tržištu je od 2017. godine, no 2020. godine automobil je modernizovan. Automobil pokreću 1.0 DPI motor sa 67 KS ili 1,2 DPI / 84 KS. Cijene na BiH tržištu kreću od?

Kia Picanto 1.0 DPI ima 67 KS i 118 Nm okretnog momenta. Motor radi s 5-stepenim ručnim mjenjačem, a u rasponu od 0-100 km / h vozilo ubrzava za 15,7 sekundi

2. Dacia Sandero

Dacia Sandero u najnovijem, trećem izdanju predstavljena je 2020. godine. Uz tradicionalni hatchback, u ponudi je i povišena Stepway varijanta. Možete odabrati benzin snage 65 KS, 90 KS ili 100 KS (LPG). Cijene kreću od 22,500 KM

Osnovna verzija Dacie Sandero ima 1.0 SCe motor koji generiše 65 KS i 95 Nm i radi s ručnim 5-stepenim mjenjačem. Tako konfigurisani Sandero dolazi do stotke nakon 16,7 sekundi

1. Renault Clio





Renault Clio 5. generacije relativno je mlad igrač, jer se na tržištu pojavio 2019. godine. Automobil je dostupan s benzinskim motorima snage 65 KS, 91 KS ili 100 KS (LPG) i kao hibrid snage 140 KS. Cijene vozila kreću se od 25,600 KM za ulaznu verziju Life SCe 65.

Osnovna verzija Renault Clia dolazi s istim motorom kao i Dacia Sandero pod brojem 4. To znači da ispod haube imamo 65 KS i 95 Nm, a snaga se na prednje točkove prenosi ručnim 5-stepenim mjenjačem. Ubrzanje od 0-100 km / h – 17,1 s





RELATED ARTICLES
- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments