Ovi automobili imaju najljepši interijer

Dizajn automobila je uvijek važan, ali vozač većinu vremena provodi u kabini, gdje bi se trebao najbolje osjećati. Zato sam odlučio pripremiti subjektivni materijal koji otkriva interijere u kojima se možete dobro osjećati.

Treba napomenuti da se navedeni automobili jasno razlikuju u cijenama. Neki od njih zahtijevaju stotine hiljada maraka, ali ima i puno jeftinijih ponuda – čak i izvan premium klase.

Kako bih bolje pristupio ovoj temi, birao sam glavne aspekte:

  • modernost
  • ergonomija
  • kvaliteta
  • opcije konfiguracije

Imajte na umu, međutim, da mnogo ovisi o našim individualnim potrebama. Zato, prije nego što se odlučite, uvijek trebate posjetiti izložbeni salon, dodirnuti, provjeriti, testirati i razmisliti šta zapravo želite. A sad prijeđimo na posao!

Hyundai Santa Fe – stara škola

Na našem tržištu je dostupna ažurirana verzija vodećeg SUV-a korejske marke. Osim jedinstvenog dizajna, možete računati na profinjen interijer koji nudi veliki broj zanimljivih rješenja. Hyundai Santa Fe nudi promišljenu i dobro osmišljenu kabinu .

 

U ovom automobilu mogu biti tri reda za sedam osoba. Najudobnije će, međutim, biti za pet osoba. Posljednja mjesta treba tretirati kao dodatak (skrivaju se u podu), zbog manje veličine. Ipak, bolje ih je imati, za svaki slučaj. Što se tiče kvalitete izrade, nema se što zamjeriti. Hyundai je naučio lekciju i danas predstavlja visoku razinu koja se sa sigurnošću može nazvati evropskom.

 

Kokpit nudi digitalne mjerače, multifunkcionlani upravljač, multimedijski ekran osjetljiv na dodir i nezavisnu ploču klima uređaja. Čini se da je sve, kao i kod većine, ali izuzetak je nagnuta središnja konzola, na kojoj su tipke grupisane. To je stvarno zgodno i estetsko rješenje. Svaka opcija je na dohvat ruke i ne morate skidati pogled sa ceste da biste je koristili. Dodirni paneli nikada neće biti tako intuitivni.

Alfa Romeo Giulia – talijanska ergonomija može biti dobra

Prisutnost talijanskog automobila neke može iznenaditi, ali je Alfa Romeo napravio veliki napredak što se tiće dizajna interijera. Kvaliteta materijala očito je porasla. Najvažnija prednost za ljubitelje automobilizma ipak je konzervativan stil koji spaja tradiciju sa sportskim šarmom. Samo vam se mora svidjeti.

Što se tiče prostranosti, optimalan je predstavnik srednje klase. U kabinu mogu stati četiri osobe, ali je naprijed udobnija. Podešavanje sjedala nudi širok raspon mogućnosti. Sjedala se mogu postaviti nisko, što naglašava karakter automobila. Teoretski je riječ o običnoj limuzini, ali ima više karaktera od prosječnog predstavnika ove klase

Kokpit je stvarno super. Analogni satovi imaju prekrasne brojčanike ugrađene u duboke cijevi. Volan ispred njih je integrisan sa starterom. Lijepo, zar ne? S druge strane, u kokpitu se nalazi multimedijski ekran nadopunjen fizičkom pločom s tipkama. Tu je i nezavisni instrument postavki klima uređaja i mnogo praktičnih tipki. Kao što vidite, talijanska ergonomija se također može biti dobra.

Bentley Bentayga – uspio sam u životu

Interijer Bentayge je impresivan u smislu kvalitete. Pokazuje sjajnu kombinaciju naprednih rješenja i klasike. Mogućnosti personalizacije su jednostavno ogromne. U oba reda se lako mogu smjestiti četiri odrasle osobe.

Kokpit je stvarno uglađen. Digitalni satovi su pomalo kao kod Audija i Volkswagena (s mogućnostima konfiguracije), ali imaju i dozu individualizma. Ispred njih nalazi se volan integrisan s fizičkim tipkama. Zauzvrat, središnja konzola ima multimedijski ekran osjetljiv na dodir i neovisnu ploču klima uređaj . Srednji tunel je širok. Automatski mjenjač, ploča s tipkama, držači za čaše i naslon za ruke.

Dobro je obratiti pažnju na ergonomiju. Broj tipki je značajan, ali sve je lako i vrlo brzo savladivo. Jako je dobro što ovdje ne dominira “touch”, koji obično ostavlja mnogo za poželjeti na polju usluge. Zanimljivi su i detalji, među kojima dominira središnji sat renomiranog brenda. Također, obratite pažnju na ventilacijske otvore.. Extra.

BMW serije 8 – bavarski, što znači premium

Najnovija “Osmica” plijeni svojim dizajnom i velikim proporcijama. Bez obzira na varijantu (Coupe ili Gran Coupe), govorimo o prekrasnom automobilu. Ipak, u oba slučaja možete računati na vrlo visoku kvalitetu izrade i opću profinjenost. Ne smije se zanemariti ni moderna oprema u unutrašnjosti koja osigurava udobno korištenje.

U drugom redu u coupeu je puno manje mjesta

Vozač je ovdje najvažniji – i to je nesporno. Kokpit okrenut prema njemu kombinuje najbolje karakteristike dizajna posljednja dva desetljeća. Postoje fizičke tipke, a možete koristiti i dodirne funkcije. Nezavisna ploča klima uređaja zauzima malu površinu i još uvijek je vrlo ergonomska. Kao što vidite, moguće je.

Sve čestitke za iDrive integrisan s multimedijom. Do sada niti jedan proizvođač nije napravio slično rješenje u ovom području. Najnovija verzija ovog sistema omogućuje vam da lako dođete do najdublje skrivenih funkcija – bez proučavanja priručnika. Čini se da će to ostati nenadmašan obrazac, jer svi idu prema digitalizaciji.

DS 9 – premium na francuskom

Ovo je potpuno novi model francuske marke. Po dimenzijama je smješten između segmenata D i E. Interijer je, kao i u svakom DS-u, avangardan, a pritom vrlo kvalitetno izrađen. Neki će možda misliti da ima previše različitog, ali obožavateljima brenda se sviđa. Velika doza individualizma ide ruku pod ruku sa širokim mogućnostima konfiguracije . Ergonomija nije sjajna, ali se teško može nazvati lošom, pogotovo jer su neki tretmani rađeni namjerno.

U oba reda se lako mogu smjestiti četiri odrasle osobe. U drugom redu ima mjesta koliko i u Passatu ili Insigniji. Koža je impresivna, kao i ostali materijali. Također je nemoguće požaliti se na opremu koja se čini kompletnom. Neki elementi otkrivaju francuski identitet i pripadnost koncernu Stellantis, ali to nije nedostatak jer su dobro izrađeni.





Kokpit djeluje pomalo ludo, ali samo pri prvom kontaktu. Digitalni mjerači nude razne teme, ali nećete moći pronaći klasične brojčanike. Međutim, možete koristiti ekran za noćni prikaz. Središnji multimedijski ekran osjetljiv na dodir integrisan je s klima uređajem. Ukratko, rukovanje je jednostavno. Što se tiče detalja, također je nemoguće prigovoriti. Okretni sat, pažljivo šivanje i aluminijski umetci rade svoj posao.

Volvo S90 – skandinavski minimalizam

Ovaj automobil je već duže vrijeme prisutan na tržištu, ali je još uvijek pun individualizma. Ne izgleda baš kao niti jedan od svojih konkurenata, što je za mnoge velika prednost. Vodeća limuzina švedske marke nudi kabinu koja nudi visoku kvalitetu i prostor u kojoj će uživati ​​četiri osobe.

Šveđani su ovaj koncept izmislili prije nekoliko godina, ali do danas niko nije krenuo tim putem. Ovo je svojevrsni izuzetak.





Ekran osjetljiv na dodir integrisan je s pločom klima uređaja. Odaziv na dodir je vrlo brz, što ga čini znatno lakšim za korištenje. Središnji ekran podsjeća na tablet pa sve možete ukrotiti nakon prvih dana provedenih s automobilom. Detalji su također jako lijepi . Aluminij je aluminij, drvo je drvo i koža je koža.

Iz ovog popisa može se izvući barem jedan važan zaključak: ovo nisu vremena kada možemo identificirati proizvođače iz određene zemlje sa unikatnim rješenjima. Danas gotovo svaki brend nudi moderna (i vrlo slična) rješenja, a ujedno se mogu pronaći modeli koji nude vrhunsku izradu.

Ovo su, naravno, samo neki od brojnih zanimljivih interijera modernih automobila koje cijenimo. Tržište nudi širok izbor dizajna, ali aktualni trendovi zasnovani na ekranima osjetljivim na dodir rijetko zadovoljavaju korisnike. Neka od konzervativnih rješenja ipak imaju smisla i od njih se ne isplati odustati.





Odgovori