Ovo je osvježeni Volkswagen T-Roc. Cijena u Njemačkoj starta od 23.500 eura

Ovo je osvježeni Volkswagena T-Roc. Kako ćemo ga prepoznati? Zahvaljujući redizajniranoj  karoseriji, standardnom digitalnom kokpitu, ekranu infotainment sistema, koji sada može biti do 9,2″ i novim bojama.

Unutar četiri godine od početka prodaje, odnosno od 2017. godine, Volkswagen T-Roc je prodat u više od miliona primjeraka (650 hiljada samo u Evropi). To je dosta s obzirom na činjenicu da automobil praktički nije imao prethodnika koji bi pomogao utrti put do slave.

 

Proizvođač vidi tako dobar rezultat T-Roca kao kombinaciju kompaktnih dimenzija s univerzalnim karakterom automobila i prilično prostrane kabine s relativno velikim prtljažnikom. Na konačni prodajni rezultat uvelike je uticao i dopadljiv, moderan dizajn, kao i uvođenje sportske verzije T-Roc R krajem 2019. i kabrioleta u proljeće 2020.

Volkswagen T-Roc – malo drugačiji izvana …

Imajući to na umu, Volkswagen je, pored uvođenja brojnih modifikacija tokom facelifta modela, zadržao trenutni karakter automobila. Ukratko, na prvi pogled novi T-Roc izgleda slično našem starom prijatelju, iako se zapravo radi o promijenjenom dizajnu.

S vanjske strane facelift T-Roc-a možemo ga prepoznati po novim stilskim naglascima. Sada će standardna oprema uključivati LED prednja svjetla i zatamnjena stražnja svjetla.

Osim toga, proizvođač je predstavio nove verzije u boji i redizajnirane alu felge u veličinama od 17 do 19 inča. Zauzvrat, popis opcija uključuje, primjerice, inovativni IQ.LIGHT s matričnim LED prednjim svjetlima i osvijetljenom trakom integrisanom s rešetkom hladnjaka, kao i stražnja svjetla s funkcijom dinamičkih pokazivača.

Volkswagen T-Roc s modernijim, kvalitetnijim interijerom

Interijer je također dobio moderniji karakter, koji je sada završen kvalitetnijim materijalima. Bez obzira na verziju motora i opreme, standard će biti digitalni kokpit baziran na trećoj generaciji MIB platforme (Modular Infotainment Toolkit). Osim toga, Volkswagen je koristio redizajnirani višenamjenski upravljač koji, ovisno o verziji, ima fizičke tipke ili dodirne ploče koje simuliraju pritiskanje stvarnih prekidača dodirima.

Jedna od ključnih promjena je pjenasti podstavljen gornji dio nadzorne ploče, kao i presvlaka od tkanine na bočnim stranama prednjih vrata iznad naslona za ruke (eko-koža na Style i R-Line). Prvo rješenje je pružiti bolje iskustvo, no puno je važnije da u kombinaciji s više tkanina u unutrašnjosti (spomenute stranice vrata) minimizira negativne akustične osjete tokom vožnje.

Ono što se kod T-Roca nije promijenilo je veličina unutrašnjosti. A to znači da Volkswagenov crossover bez problema može prevesti do pet putnika, iako je zbog relativno malog prostora za noge za putnike straga bolje kad su djeca. Situaciju spašava relativno visok položaj putnika nakon što su zauzeli svoja mjesta. Relativno prostran prtljažnik je plus. VW T-Roca prtljažnik prima od 445 do 1.290 litara.

Element koji će mnogi vozači cijeniti je ekran nalik tabletu. Upravlja se na dodir, pruža pristup nizu funkcija infotainment sistema i, ovisno o verziji, ima veličinu ekrana od 6,5 ili 8 inča, a u slučaju Discover Pro sistema do 9,2 inča.

Klima se također upravlja dodirom, no zanimljivo je da temperaturu možete mijenjati pomicanjem prsta udesno  ili ulijevo.

Volkswagen T-Roc – asortiman motora

Kupci novog T-Roca imat će na izbor tri benzinska i dva dizelska motora koji se, ovisno o motoru, kombinuju sa 6-stepenim ručnim ili 7-stepenim DSG mjenjačem. Osnovni 1.0 TSI benzinski motor ima tri cilindra i proizvodi 81 kW (110 KS). Alternative su 4-cilindrični motori: 1.5 TSI sa 110 kW (150 KS) i 2.0 TSI sa 140 kW (190 KS).

Kupci koji preferiraju ekonomičnu vožnju vjerojatno će svoju pažnju usmjeriti na dizelaše. Na izbor su dva motora, oba s 4-cilindričnim 2.0 zapreminom. U slabijoj verziji motor isporučuje 85 kW (115 KS), u snažnijoj verziji 110 kW (150 KS). Verzija sa 110 kW (150 KS) vam omogućuje da odaberete ili pogon na prednje točkove ili pogon na sve točkove (4Motion). Sistem 4✕4 standardan je za benzinski motor od 140 kW, a također i za vrhunski T-Roc R, koji pokreće 2,0-litreni benzinski motor od 221 kW (300 KS).

VW T-Roc – verzije opreme i nova tehnička rješenja

Osnovni model jednostavno će se zvati Volkswagen T-Roc. Osim nje, Njemačka nudi i verzije Life, Style i R-Line, posljednje dvije vam također omogućuju odabir stilskog paketa Black Style sa zatamnjenim bočnim i stražnjim staklima i posebnim felgama od 18 inča.

Po prvi put, T-Roc će sadržavati sistem pomoći vozaču Travel Assist, koji preuzima upravljanje, kočenje i ubrzanje do 210 km/h. Prilagodljivi tempomat (ACC) koristi se za uzdužnu kontrolu, a pomoć u traci za bočnu kontrolu. Aktivni tempomat sljedeće generacije standardan je na verzijama Style, R-Line i R. U automobilima s DSG mjenjačem također dodaje funkciju stop & go. Koristeći prednju kameru, kao i GPS i podatke karte na modelima s navigacijskim sistemom, prediktivni ACC uzima u obzir, između ostalog, informacije o lokalnom ograničenju brzine, znakovi gradske granice i raskrsnica

Volkswagen je u T-Roc uveo još bolji Side Assist sistem koji vozača upozorava na potencijalni rizik od sudara kada se uključi žmigavac pri pokušaju promjene trake. Domet detekcije sistema Side Assist sada je do 60 metara i osim vizualnog upozorenja u vanjskom retrovizoru, također upozorava vozača pokretima upravljača. Najnoviji Volkswagen T-Roc moći će automatski ulaziti i izlaziti iz parkirnih mjesta zahvaljujući opcijskom asistentu za parkiranje. U najnovijoj verziji dostupnoj za novi T-Roc, Park Assist se također može koristiti za parkiranje naprijed u parkirnom prostoru pod pravim uglom na cestu i za vožnju izvan paralelnih parkirnih mjesta.

U Njemačkoj T-Roc starta od 23.500 eura i može se naručiti odmah. Isporuke su sljedeće godine.

Odgovori